zondag 4 maart 2012

En het wordt een............

Hallo lieve mede blogsters...

Daar ben ik weer.... ik wilde graag met jullie delen dat we de echo hebben gehad en dat alles tot ver zij nu kunnen zien gezond is... met alles er op en er aan....

Dat is echt een pak van mijn hart! misschien dat ik me daarom ook meteen wat beter voel, misselijk ben ik nog steeds, maar ik denk dat ik er nu wel aan gewend ben, en heb er niet zo veel last meer van, overgeven doe ik ook nog steeds, maar daar ben ik nu ook wel aan gewend, wel lekker makkelijk, mijn overgeef fobie is meteen verdwenen..lol..

Maar dan nu... we krijgen een ZOON!!!! Henk is helemaal door het dolle heen, had het zo gehoopt, maar niet verwacht, want we hebben natuurlijk al 4 meiden, en 1 zoon, dus de kans dat het weer een meid zou worden was natuurlijk aanzienlijk groot... maar nee de baby heeft echt een piemel!!! lol...

Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat het een dochter zou worden, en was al helemaal bezig met het kamertje... maar nu weer een switch... maar ik vind het wel leuk...

Ryan onze zoon van 3 wist het allang dat het een jongen zou worden, Ik vroeg hem elke keer, wat denk je dat het gaat worden... zei hij steen vast altijd, een jongen! en als ik dan vroeg waarom geen meisje, zei hij, omdat het een jongen is.. whahahaha.. heerlijk he die kinder logica...

Toen we hem vertelde dat hij nog een broetje kreeg, zei hij ook.. dat zei ik toch ook... echt zo van, ja duuhhh.. dat zeg ik al de hele tijd, dus dat is oud nieuws voor mij....

Dus nu zijn we opzoek naar namen... en wat vind ik dat moeilijk... meisjes namen vind ik toch wat makkelijker dan jongens namen... maar zoek, en gij zult vinden... toch?

Maar mocht er nou iemand een suggestie hebben... dan hoor ik het graag!

Verder was gisteren de 5de Dutch-swappers bij een komst, helaas was ik daar niet bij aanwezig, ik durfde het niet aan, vooral omdat ik nog steeds een beetje onstabiel ben, zowel geestelijk als lichamelijk... maar ze hebben het zooo leuk en gezellig gehad...

Er zal veel over geblogd worden, maar hier een onwijs leuk verhaal van Kyra

Veder heb ik zeker nog wel wat swaps gedaan, dat blijf ik gewoon leuk vinden, ik heb nu nog een swap lopen met Corine, daar ben ik bijna klaar mee...

De foto's van alle swaps volgens later wel, daar heb ik nu even geen tijd voor... want... ik moet ff de kids een broodje geven...

Lieve meiden, fijne dag vandaag en ik hoop tot snel!!!

Liefs,
Kimmie

14 opmerkingen:

  1. Gefelicteerd!! En mooi te lezen dat je je wel al weer iets beter voelt. We hebben tenslotte nog een paar maanden te gaan en dan is het wel fijn als je je een beetje goed voelt. En ja die namen pfff met elk kind wordt het weer iets lastiger vind ik hoor hihihi (krijg je met zoveel kindertjes).
    Geniet maar lekker van het mannetje in je buik en een fijne zondag nog,
    liefs
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Kimmie-Jippie een jongen-dan komt het gezin ook meer in evenwicht. En fijn dat de misselijkheid iets minder is en dat alles GEZOND is-da's 't aller belangrijkt. En als naamsuggestie ga IK voor: Bono. Lieve groet met hart&ziel van Sil.PS. Als het bij ons een jongen was geweest had het: Jix-Jaap gegeten. Ik hou nou eenmaal van anders dan anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he kimmie
    ik ben blij voor je dat je wat beter voelt.

    hahaha die kleine had gewoon gelijk.
    en kinderlogica is inderdaad heerlijk.

    nextime ben je bij de dutch swappersdag

    liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh van harte!! Een heerlijk gezond kereltje. Ben ook blij te lezen dat het nu de goeie kant met jouw opgaat. Enne een jongens naam vind ik Levi heel leuk. Fijne week en tot blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat alles wat beter gaat nu joh! en de volgende keer ben je er bij hoor!!! ;-) Een jongensnaam vind ik erg moeilijk om te verzinnen.. zal eens kijken. Heerlijk zoals je jongste zoon reageert haha!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Kimmie fijn dat alles ok is met jou en je kindje en van harte gefeliciteerd een zoon fantastich.
    Gezond en wel wat wil je nog meer.Ik hou van stoere korte namen zoals Kay of Sil of Cas maar het blijft moeilijk hoor!!Succes met het kiezen van een naam.
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey meid,

    Een zoon, wat leuk! Blij te horen dat het beter met je gaat en de kleine op komst gezond is!!

    Dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk, een mooie echo achter de rug. Alsnog gefeliciteerd met de zwangerschap.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhhhhh wat een mooi nieuws. Nog een prachtige zoon erbij dadelijk. Kan me je man zijn gezicht wel voor de geest halen.
    Die zoon van jou wat een lekker snoepie!!
    Meid probeer ervan te genieten, ondanks de mindere kanten.
    Lig zelf in de lappenmand, maar wilde bij sommige mensen toch even langshobbelen. Dus ook bij jouw he. Heel veel liefs en knuffels Kussssss

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey meis

    wat fijn om te horen dat alles gezond is en wat leuk een jongetje erbij van harte lieve schat probeer er ondanks je misselijkheid enz van te genieten van dat heerlijke getrappel in je buik voor je het weet heb je je kleine wondertje in je armen en kunnen jullie er samen van genieten
    heel veel liefs en een dikke knuff

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey lieve Kimmie,
    Hoe is het met jou? Hopelijk gaat het beter en ben je niet meer misselijk! Ben je nog creatief bezig of ligt dat even helemaal stil?
    Hopelijk geniet je van je kleine ventje in je buik!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk nieuws om te lezen :-)
    Hopelijk ben je snel niet meer misselijk en kun je wel genieten van het kleine ventje in je buik :-)
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Kim,
    Ik kom via via bij jouw blog terecht en ik heb groot respect voor je! En nadat ik je blog heb gelezen ben ik nu heel nieuwschierig hoe het leven met 5 jongr kindjes en de 6e op komst eruit ziet. Dat je ook nog tijd over houd om te bloggen en te freubelen vind ik heel knap. Succes met de laatste lootjes. En ik hoop voor je dat het weer langzaam aan wat beter gaat worden zodat je je kraamtijd heerlijk buiten kan zijn! Ik weet uit ervaring dat dat heerlijk is, mijn dochters zijn namelijk alletwee juli kinderen. Ze zijn 5 jaar en 5 dagen na elkaar geboren en tussen door hebben we er ook nog een zoon bij gekregen.
    groeten Petra Doorneveld.

    BeantwoordenVerwijderen