donderdag 15 september 2011

Avondje scrappen met man lief, en een nieuw flesje...

Ik heb een nieuwe hobby, ik ben aan het scrappen geslagen, toen ik al die mooie kaarten zag voorbij komen, dacht ik, ooohh dat wil ik oooook!!!

Dus zo gezegd zo gedaan, ik snap er nog niet heel veel van, want ik ben nog maar net begonnen, en als je gaat beginnen, kom je er altijd achter dat er nog veeeel meer is dan alleen een scrapbook  of kaarten maken, zo kan je bijv. onwijs leuke tags maken, stempelen, en dan in kleuren, met bijv. Derwent of copic's, maar ook met inkt etc, maar je kan alles scrappen, thee kistjes, enveloppen, doosjes. nou noem maar op... ik had me ingeschreven bij het scrapsite forum en daar had ik, nadat ik me had voor gesteld wat vraagjes gesteld, de meiden zijn daar zo vriendelijk, en kreeg ik dus al heel snel mijn antwoorden... er zijn daar zo veel vrouwen die zo veel verschillende mooie dingen maken, dat ik alleen nog maar meer de kriebels kreeg... zo is er bijv. Jolande, zij maakt echt de mooiste creaties, neem maar eens een kijkje op haar blog, ze geeft ook workshops, en die lijken me meer dan de moeite waard!

Maar goed, met dat kleine beetje dat ik dus nu in tussen heb verzameld, was ik druk in de weer, ik had mijn eerste kaartje gemaakt voor Anja, zij werd 40, helaas, ben ik vergeten een foto te maken, en wat nog lulliger is dat zij hem nog steeds niet heeft ontvangen... maar.., misschien komt hij nog.. maar die kans wordt steeds kleiner..

Maar goed, mijn man die al mijn hobby's met lede ogen aan kijkt, (omdat ik elke keer weer iets nieuws zie, en me er dan volledig op stort) zei op een avond, "weet je wat, zal ik vanavond met je mee freubelen?"
Huh? zei ik.. meen je dat? ja hoor, zei hij toen, nou ik meteen die kans aangepakt, en hem nadat de kids op bed lagen, meteen de doos met spulletjes gegeven, en daar ging hij dan... ik heb er meteen een paar foto's van gemaakt, want dit moest ik natuurlijk even met jullie delen...

Hier zit hij dan, hartjes te knippen...

Passen en meten...

en kijken, of hij het zo mooi vind...

Lachen he, zo'n man... hij vond het heerlijk rustgevend, en gaat dit mini boekje verder af maken, en ik vind het heerlijk om hem zo lekker bezig te zien...

En dan heb ik nog een flesje gemaakt, dit keer een flesje met een bloemen bed, en een zwevende vlinder, die dus vast zit aan het kurkje, zodat zij heen en weer kan vladeren...

Zo hangt ze aan het kurkje...

Ik heb het flesje een beetje schuin gehouden, 
zodat jullie kunnen zien dat ze los zit...

En zo ziet ze er uit als je het flesje recht houd...

Ook heb ik weer een paar prive swaps, de eerste is met Marijke, van "Chunkylicious", zij en haar dochter vinden mijn fimo bedeltjes helemaal geweldig, en aangezien zij nog nooit een swap heeft gedaan, heb ik aangeboden om met haar een swap te doen, ze maakt erg leuke dingen van onder andere strijk kralen, maar ook van stof en vilt, neem maar eens een kijkje op haar blog...

De 2de swap is met Carolien van "Het keetje van Lien" zij vond mijn flesje met Roodkapje erg leuk, en vroeg of ik die flesjes verkocht... ik ben niet zo een verkoop type, misschien ooit later, maar nu nog niet, en dus heb ik haar voor gesteld om een swap te doen, en dat wilde ze wel... en het grappige is, zij heeft ook nog nooit geswapd, dus wordt ik ook haar eerste swap partner, zij heeft nu wel een onwijs leuke swap lopen, en ze maakt ook erg leuke dingen, neem maar eens een kijkje op haar blog dan zal je het wel zien...

En dan de 3de, die is met Monique, van "Crea-Mo" zij wilde graag weer voor een andere vriendin knoopjes hebben, haar vriendin maakt tassen en daar zouden mijn knoopjes onwijs goed op staan, dus ga ik ook weer voor haar aan de slag... dit wordt de 3de keer dat ik met haar swap, en dit is de 2de keer dat ik knoopjes voor haar ga maken...

Ook heb ik nog 2 swaps lopen op Swap-bot, ja ja ik ben er maar druk mee, maar ik geniet hier zo van, vind het heerlijk om leuke pakketjes samen te stellen, allemaal verschillende meiden, met allemaal verschillende smaken, en dan vind ik het zo leuk om het  perfecte pakketje samen te stellen, met allemaal leuke dingen er in...

Nou ik ga even verder met mijn fimo, Ryan vraagt al de hele tijd wanner we nou gaan kleien, want Lenny(zo noemt hij LeeAnn) ligt toch te slapen, en hij weet als zij slaapt, dan kunnen wij lekker freubelen...

Fijne dag vandaag en tot snel!

Liefs,
Kimmie

11 opmerkingen:

  1. Wat gezellig dat manlief mee freubelt! Hier heeft manlief wel een paar keer kraaltjes gebrand, maar hij speelt toch liever met zijn helicopters :0)
    Ik ben helemaal flieft op je flesjes. Wat zijn ze toch iedere keer weer prachtig! Super knap. zo ook deze weer. Toppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig dat je man meedoet!En wat een supergaaf flesje zeg! Prachtig mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey leuk dat je reclame voor me maakt!
    En ik ben jaloers op je! Manlief aan de knutsel, dat is hier totaal ondenkbaar, hahahaha
    Ik ben al druk bezig met onze swap!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey wat leuk een scrappende man. Neuh zover krijg ik die van mij niet. Wat een schattige flesjes! En wat een gepriegel, volgens mij willen mijn vingers dat niet doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk flesje weer, wel een priegelwerk of niet? En wat gezellig dat je man mee freubeld... Zoiets moet je zeker vastleggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf dat je man ook mee scrapt. En wat ben jij verder creatief zeg, echt leuk dat flesje met fimo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat je niet naar het scrapweekend komt dan hadden we kunnen zien hoe je die flesjes maakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Scrappen is zo leuk om met iemand te doen, of het nu je man of vriend of vriendin is, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Ik zie dat paars en lila je lievelingskleur is?
    Kom dan even langs op mijn blog om de Candy "op te pikken" Even volger worden en de Cndy op jouw blog plaatsen en hupsa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig zo met zijn tweetjes aan de scrap !
    Wat een leuke ienieminie flesjes maak je, lijkt me wel een gepriegel, dus ws niets voor mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je man ook scrapt! en je flesjes zijn super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig flesje heb je gemaakt. Wat een gepriegel zal dat zijn geweest om alles in dat flesje te krijgen. Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen